قـرار نبـــــــــــــــــــــــود

Single ...یاد گرفته ام تنهایی را به بودن درجمعی که به آن تعلق ندارم ترجیح دهم ... Single

قرار نبود تنهــــــــا بري
                      قرار نبود جــدا بشيــــــــم 
                                           قرار نبود يه خواب خوش تو اين همه رويــا باشي
 
 قرار نبود تو اين قفس بمونم چشم انتظار،
                                            بري با عشق خودت من بي خبر از اين قرار
 
 قرار نبود اين عشق پاک به دست تـو بشه حروم  
                                                     تـو باشي سهم آسمون من اسير دست باد

 



نظرات شما عزیزان:

*مروارید*
ساعت11:09---26 ارديبهشت 1391
سلام گلم وبت قشنگه ولی چون قالبت سیاه هست نوشته هات رو با رنگه روشن بزار تا بیشتر به چشم بیاد
بازم قشنگه
به من هم سر بزن خوشحال میشم


فرزانه
ساعت19:27---20 ارديبهشت 1391
آهنگ خیلی نایسی بود.مرسی



ساناز
ساعت18:53---20 ارديبهشت 1391
سلام تنها راستش من از اين چيزاي خوشكل بلد نيستم ولي مرسي كه به وبم امدي

آشق
ساعت12:59---20 ارديبهشت 1391
زیا بود موفق باشی..

محمد 106(از قلب کوچک تو تامن)
ساعت19:59---19 ارديبهشت 1391
من آهنگ این شعر رو دارم واقعا قشنگه

ghazaliiiiiiiiiiii
ساعت19:51---19 ارديبهشت 1391
عزیزکم
قربونه این گرافیک وبت
آقایعنی چی آپ شدی بگودیگه
من دوس دارم خبرم کنی
که ذوق مرگ شم
اپات قشنگه عاشق مرتضی پاشایی ام
حسودی نکن عاشق توام هستم


ghazaliiiiiiiiiiii
ساعت19:48---19 ارديبهشت 1391
شکل خودم شدم... تلخ و بدون ره
در انتهاي خويش، حال مرا بفهم
شکلي شبيه خود، با چشم گريه سوز
باور نميکنم، آئينه را هنوز...
*****از پشت اين سکوت، از اين نقاب و نقش
حال مرا بفهم، جرم مرا ببخش
امروز بهترم، حوا بيا ببين
دلتنگ من مباش، من مرده ام... همين!


ghazaliiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
ساعت19:46---19 ارديبهشت 1391

-♥
--♥
---♥
-----♥
-------♥
--------♥
---------♥
-----------♥
-------------♥
,•’``’•,•’``’•,
.’•,`’•,*,•’`,•’
....`’•,,•’`
،،،،،،،،،،،،¨€¨€¨€¨€¨€
،،،،،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،،،¨€▒▒▒▒▒▒▒¨€¨€
،،،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨€¨ €،،،،¨€
،،،،،،¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒▒¨€ ،،،،،،¨€
،،،،¨€¨€▒▒▒¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ¨ˆ▒▒¨


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+ تاريخ شنبه 19 / 2 / 1391برچسب:,ساعت 18:8 نويسنده A_mohammad |